להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    הפעלות בתי ספר עושים בנינג'ה סיטי

     

    הפעלות בבתי ספר הן אירוע שכל הילדים מצפים להן במהלך כל השנה. בכל שנה צוות בית הספר שובר את הראש איזו פעילות לעשות לילדים, מהו הציוד שעל בית הספר לרכוש או לשכור על מנת לבצע פעילות זאת, לדאוג לכל מיני סוגי ביטוחים ועוד. השנה תוכלו להניח לכל ההכנות המקדימות ולדאוג להפעלות חינוכיות, מאתגרות שיתרמו גם לביטחון העצמי של התלמידים, בואו אלינו למתחם נינג'ה סיטי הגדול בצפון!

     

    הכול במתחם אחד

    מתחם נינג'ה סיטי, מציע הפעלות מלהיבות ומאתגרות לבתי ספר שהילדים רק יחכו לקיומן. היום קשה להלהיב את הילדים שראו כבר הכול. הפעלות לבתי ספר בסגנון נינג'ה, הם עדיין לא זכו לחוות. השחיקה היומיומית של פעילות הילדים בבית הספר, למידה, מבחנים ושיעורים, חייבת להתאזן עם פעילות ייחודית ובלתי שגרתית אותה יבצעו הילדים במתחם שלנו. הפעילות היא בעלת ערך מוסף ופרט לספורט האתגרי היא כוללת חוויה של העצמת הביטחון העצמי של הילדים, למידת התמודדות עם אתגרים ומכשולים, יכולת הבנה לפרטים הקטנים, ופעילות חברותית ממעלה ראשונה שתעניק גיבוש והשגת מטרות בקרב הילדים. במתחם שלנו יוכלו הילדים ליהנות במקום מנוחה בין הפעילות שם יוכלו לאכול את הארוחות אותן הביאו.

    צוות מנוסה וביטחון

    הצוות שלנו מנוסה בעבודה עם ילדים. כל אחד מחברי הצוות עבר הכשרה ובדיקות התאמה והוא יודע בדיוק כיצד לגרום לילדים להרגשת נוחות, הענקת ביטחון ויכולת התמודדות עם גם המכשולים הקשים במקום, בדיוק כמו שבחיים האמתיים. במקום שלושה מסלולים שכל אחד מהם בעלי דרגת קושי שונה, וכ 40 מכשולים שיאתגרו את הילדים פיסית ומנטלית. 

     

    מנהלים ואנשי חינוך, העניקו לתלמידים שלכם את החוויה הגדולה ביותר שיוכלו לקבל!

     

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה