להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    חוג נינגה לילדים

    חוג נינג'ה לילדים מאפשר להם ללמוד היטב את יסודות הספורט המאתגר הנ"ל. במתחם נינג'ה מסודר ומקצועי המיועד גם לבילוי ניתן לתרגל את הפעילות בפיקוח של מדריכים מוסמכים. ניתן למצוא בו מגוון של מכשירים בתוך מסלולים ייחודיים, ובכל מסלול יש צורך להציג כישורים שונים. ההדרכה נעשית לטווח ארוך ולכל הגילאים לטובת התקדמות משמעותית ועוקבת. אפשר להירשם באתר "נינג'ה סיטי" בחיפה.

    חוג נינג'ה לילדים – לימוד מהצעד הראשון

    חוג נינג'ה לילדים הוא המקום בו ניתן להתחיל מהיסודות ולהכיר בהדרגה את כל המכשולים הקיימים. כל מתקן מותאם לגילאים צעירים. יש מתקנים שעליהם מתרגלים כוח פיזי, באחרים יציבות ושיווי משקל, יש בהם צריך לבצע תרגילים במהירות ועם תנופה, בנוספים יש להגיע עם תכנון מוקדם, וכן הלאה. כל ילד מגיע עם תכונות וכישורים משל עצמו וחייב לשכלל ולשדרג אותם בהדרגה, מאחר והתחרויות המובילות הינן קשות ומחייבות ידע וניסיון רב. המדריכים בחוגים הינם מנוסים מאוד ומכירים את כל המתקנים לעומק. כך, הם יכולים להעביר מניסיונם הרב לכל חניך. הלימודים הם בקבוצות ובאווירה חברתית. אבל ניתן לקבל גם שיעורים פרטיים להגברת ההתמחות. את התרגולים עושים על מגוון מכשירים דוגמת: טרמפולינות, מתקני טיפוס, קירות טיפוס באלכסון, ישרים ומעוגלים, אלמנטים תלויים, גלגלים גדולים, כדורי תלייה ועוד. כולם בטוחים לשימוש.

    האתר מיועד גם לבילוי וניתן למצוא בו מתחמים לפיקניק, למשחקים, לאוכל, למנוחה וכיוצא בזה. ניתן להגיע אליו בקבוצות, במשפחות, במסגרת קייטנות ובתי ספר ועוד. כל יום בילוי כזה הינו חוויתי מאוד. ניתן לערוך בו ימי הולדת, ימי כיף ועוד. ניתן לשלב ביקור של יום אחד או יותר יחד עם אטרקציות אחרות בחיפה, רחצה בים ועוד.

    חוג נינג'ה לילדים – אתר מקצועי ומאתגר

    אתר "נינג'ה סיטי" הינו מקצועי ומנוהל היטב וההשקעה בלימוד הדור הצעיר  מאתגרת מאוד. אנשים המכירים את הנושא היטב מתכננים את סדרות הלימוד ומתאימות אותן לגילאים ולשני המינים. התוצאות מגיעות כאשר מתקדמים ומשיגים הישגים המוסיפים עניין וסיפוק. מומלץ לקבל מידע באתר או במקום ולהירשם כדי להתחיל בלימודים אשר מכשירים כל אחד בהצלחה לא מבוטלת.

     

    רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      להזמנת אירוע
      קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה