להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    נינגה ישראל חיפה

    נינג'ה ישראל חיפה הינו אתר מקצועי ומעולה המיועד לילדים המבקשים להתנסות על מתקנים ספורטיביים מהז'אנר הזה. הפעילות בו משלבת פעילות ספורטיבית מאתגרת עם הנאה מובטחת. האתר מאובטח היטב והמתקנים בטוחים לשימוש. צוות מדרכים מנוסה מצוי בכל האתר ובסמיכות למתקנים. ניתן להגיע אל "נינג'ה סיטי" בשעות הפעילות שנקבעו על ידו.

    נינג'ה ישראל חיפה – ליחידים, קבוצות ומשפחות

    נינג'ה ישראל חיפה הינו אתר רחב ידיים ויכול לקלוט מספר רב של מבקרים בו זמנית. הוא מתוכנן היטב ויש מרווחים גדולים בין המתקנים. קיימים גם אזורים לפיקניק ולאוכל כולל ספסלים, שולחנות ועוד. קיים דגש רב על בחירת מתקני נינג'ה ייחודים כיאה לפעילות הספורטיבית שכבשה את העולם בשנים האחרונות. משום כך, כל ילד הרוצה לחוות את הנושא סתם למטרות הנאה וגם מתוך רצון להשתלב בתחום בעתיד, יכול להתחיל כאן. יותר מכך, האתר מקיים חוגי לימוד והתנסות לרוצים בכך. את ההדרכות והשיעורים מעבירים מדריכים מהתחום שהינם בעלי ניסיון אישי רב המגיע מעיסוק ספורטיבי במכלול הפעילות המיוחדת הזאת. הם גם מנוסים בהעברת החומר בצורה מוצלחת ובטוחה. באתר ניתן למצוא מתקנים מגוונים שחלקם לקוח מתוך עולם הנינג'ה, ואחרים נוספים. ניתן למצוא בו קירות ומתקני טיפוס. הקירות הינם ישרים,  מעוגלים, בשיפועים הפוכים ועוד. בנוסף, אלמנטים תלויים, טרמפולינות, סטפרים, גלגלים גדולים, כדורי ומתקני תלייה אחרים ועוד. כולם בטוחים לשימוש ומיוצרים על פי תקני בטיחות ידועים ומקובלים. ניתן לשהות במקום לאורך כל היום, לקיים פיקניק במתחם המיועד לכך, או לרכוש מזון מוכן ומזון אחר הנמכר במקום. ניתן להגיע לאזור למספר ימים ולשלב את הביקור עם אטרקציות אחרות בחיפה.

    אתר מאורגן

    נינג'ה ישראל חיפה, או בשמו האחר, "נינג'ה סיטי" מיועד למשפחות, קבוצות יחידים ועוד. האתר מקצועי ומאורגן למופת ומחירי הביקור נוחים מאוד. כדאי להעביר יום כייף חוויתי המשולב עם אתגרי ספורט לילדים. הצלחה של כל ילד במעבר מסלול מאתגר תתרום לו להרגשה טובה ולסיפוק עצמי רב. מומלץ ליצור קשר לקביעת מועד לביקור ולהזמנות.

    נינג'ה ישראל ילדים חיפה

    נינג'ה ישראל ילדים חיפה הינו אתר מקצועי שנועד לאימונים על מתקנים ייחודיים בשילוב עם בילוי והנאה. ניתן להגיע אליו ביחידות, בקבוצות, עם משפחות ועוד. במקום שפע של מתקנים המאפשרים עריכת מסלולים מגוונים לילדים בגילאים שונים ולשני המינים. המקום מתוכנן היטב, מרווח ויש בו גם מתחמים לפיקניק, לבילוי מסוג אחר ועוד. כדאי לבקר באתר "נינג'ה סיטי" בחיפה.

    נינג'ה ישראל ילדים חיפה – אתר מקצועי

    נינג'ה ישראל ילדים בחיפה מרווח מאוד וניתן למצוא בו את המתקנים הבאים: מתקני טיפוס, טרמפולינות, קירות טיפוס אלכסוניים, אנכיים ומעוגלים, אלמנטים תלויים, גלגלים גדולים, כדורי תלייה ועוד. כולם בטוחים לשימוש ותחת השגחה של מדריכים המצויים במקום. בכל האתר מותקנים שלטי בטיחות והוראות לשימוש במתקנים. תרגילי נינג'ה מחייבים יכולות פיזיות ומנטאליות. יש צורך בתכנון המעבר על המתקנים כולל חלוקת כוח, שימוש בגפיים ועוד. לצד התכנון יש צורך גם בניסיון רב הנרכש תוך כדי אימונים רבים. לטובת אלו הרוצים להתנסות בהווה ובעתיד, קיימים חוגי נינג'ה המלמדים את הטכניקות השונות. החומר מועבר על ידי מדריכים מנוסים המתמחים בו. ניתן ללמוד בקבוצות או לקבל הדרכות אישיות. מי שמעוניין רק לחוות את המתקנים יכול לבלות יום שלם או יותר ולעלות על כל המתקנים ככל שירצה.

    נינג'ה ישראל ילדים חיפה הינו אתר המוסדר גם לפיקניק, למנוחה, למשחקי חברה ומשחקים אחרים. ניתן להביא אוכל ביתי או ליהנות ממזון מהיר ומפינוקים מתוקים אחרים המוגשים במסעדות ומזנונים במקום. בילוי המשלב ספורט אתגרי והנאה הוא אחד המרתקים ביותר שניתן למצוא. כאשר מצליחים הילדים להגיע להישגים ולסיים מסלולים בזמנים טובים אזי גם הסיפוק העצמי שלהם גדל, וכך, החוויה הופכת לטובה ומהנה יותר.

    ספורט אתגרי

    אתר "נינג'ה סיטי" המצוי בחיפה הינו מקצועי ומנוהל היטב. מדובר על ספורט  אתגרי שכבש בשנים האחרונות את העולם וגם לבבות ילדים בגילאים שונים. ניתן למצוא תכניות טלוויזיה שונות בהם רואים את המתמודדים מגיעים להישגים. מומלץ לבעלי משפחות להגיע אל האתר בהזדמנויות רבות כדי לחוות את התרגשות ילדיהם מהצלחותיהם, וכדי לבלות עימם ימים מהנים מאוד.

    נינג'ה ישראל לילדים בחיפה

    נינג'ה ישראל לילדים בחיפה הינו מתחם מאורגן ומסודר שבו קיימים מתקנים שונים לפעילות ספורטיבית מאתגרת זאת. המתחם מוגדר כמתחם בילוי המשלב התנסות במסלולי נינג'ה מיוחדים, פיקניק, מנוחה, ועוד. המתקנים בטוחים לשימוש ותוכננו היטב כדי לעמוד בציפיות של המבלים בו. ניתן למצוא בו מדריכים המפקחים על כל הפעילות, וכן, שלטי הכוונה והדרכה רבים. מומלץ לבקר באתר "נינג'ה סיטי" בהקדם .

    נינג'ה ישראל לילדים בחיפה – ייחודי ומקצועי

    נינג'ה ישראל לילדים בחיפה מכיל מתקנים שונים אשר דומים להם ניתן למצוא בתכניות תחרותיות המשדרות ברשתות טלוויזיה כולל בישראל. הספורט הזה פרץ לתודעה וילדים רבים  נמשכים אליו. עתה הם יכולים לעלות על המתקנים וללמוד איך להגיב אליהם ולעבור אותם. כל מכשיר שונה מאחר ומחייב שימוש במגוון כישורים. יש המיועדים לכוח פיזי של הגפיים, אחרים לשיווי משקל ויציבות ועוד. יש צורך ביכולת מנטאלית גבוהה וביכולת תכנון, את כל אלו מחדדים על המסלולים. האתר עצמו מציע חוגי נינג'ה המנוהלים על ידי מדריכים מנוסים. הם יודעים להעביר את החומר היטב ולפקח על התרגול. האתר נותן, איפה, הזדמנות שווה לכל המתעניין בנושא. יחד עם זאת, הוא, כמובן, בנוי גם לבילוי. ניתן לארגן בו ימי הולדת, ימי כיף של משפחות במסגרת מקומות עבודה, ארגונים אחרים או סתם קבוצות של משפחות חברות.

    במקום יש מתחם לטובת מנוחה, פיקניק, משחקים לפעוטות ועוד. ניתן לאכול בו אוכל מהבית או לקנות מזון מוכן ופינוקים מהמזנון או המסעדה שבמקום. השילוב של ספורט אתגרי לילדים, לצד משחקים אחרים הוא אולטימטיבי ומושך אליו שוב ושוב. ניתן לשהות בחיפה לפחות עוד יום אחד, ליהנות גם מאטרקציות אחרות ולחוות חוויה משמעותית עוד יותר.

    אתר מסודר ובטוח

    מתחם "נינג'ה סיטי" הינו רחב ידיים ומאפשר התנסות על כל המתקנים באופן חופשי וככל העולה על הרצון. כל אחד ימצא את המסלולים האהובים עליו. מומלץ להגיע אל המתחם בהזדמנויות שונות. ניתן לקבל מידע דרך האתר ובאמצעות הטלפון ולהגיע  במועדים בהם הוא פעיל. כך, בסופי שבוע ובאמצע השבוע בחגים וחופשים.

     

     

     

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה