להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מסלולי נינג'ה לילדים

    מסלולי נינג'ה לילדים

    מסלולי נינג'ה לילדים מאתגרים אותם בכל פעם. ניתן למצוא אותם במתחם ייחודי שנבנה בחיפה לטובת הספורט הזה. במקום ניתן לבלות ימים רבים המשלבים פעילות על המתקנים, פיקניק עם ארוחות, משחקים, וכדומה. מתחם נינג'ה מאפשר קיום ימי תחרות, ימי הולדת, ימי כיף של קבוצות עבודה, ימי משפחות ועוד. מומלץ להגיע בהזדמנויות רבות לאתר "נינג'ה סיטי" המקצועי.

    מסלולי נינג'ה לילדים – בילוי והתנסות

    מסלולי נינג'ה לילדים מאפשרים להם ליהנות מכל העולמות. ראשית, התנסות על המסלולים שהוקמו ועוצבו בהתאמה לדרישות הספורט הייחודי הזה, וכמובן, בהתאמה לגילאים השונים. ניתן לשלב עם ההתנסות גם בילוי עם חברים, בקרב המשפחה ועוד. בנוסף, ניתן ללמוד את כל הנושא בצורה מקצועית מאוד באמצעות חוגי נינג'ה המאורגנים על ידי הנהלת האתר. את החומר מעבירים מדרכים בעלי ניסיון אשר עוסקים בספורט הזה בעצמם. הם יכולים לתרגל את הילדים היטב ולהעביר להם מניסיונם. כל ילד מגיע עם יכולות משלו, אבל צריך להתקדם כדי להשתלב הלאה. במסגרת החוגים הוא ילמד טכניקות, משמעת עצמית, תכנון עליה על מסלול וסיומו בהצלחה, ירכוש יכולת מנטאלית נדרשת ועוד. באתר יש את כל המתקנים החשובים דוגמת: מתקני טיפוס, קירות טיפוס שחלקם מעוגלים, אלמנטים תלויים, טרמפולינות, סטפרים, גלגלים גדולים, כדורי תלייה ועוד. כולם בטוחים לשימוש.

    באתר יש מתחם המיועד למנוחה, משחקים לפעולות ולפיקניק וכדומה. ניתן לאכול אוכל שהובא מהבית או ליהנות ממזון מהיר המוצע בו. העיר חיפה בה הוא ממוקם מציעה אפשרויות בילוי משלה. ניתן להגיע למספר ימים ולהעמיד את הבילוי בפארק במרכז העניין ולשלב ביקורים במקומות נוספים. הפארק עצמו מציע אתגר רב וכל ילד המגיע להישג על מסלול נינג'ה יכול לחוות סיפוק רב.

    מסלולי נינג'ה לילדים – אתר מקצועי

    אתר "נינג'ה סיטי" המקצועי והמאורגן למופת מציע מסלולים מגוונים בהם נדרש להפגין יכולות שונות כל אחד והייחוד שלו. ניתן להגיע בקבוצות מאורגנות,במסגרת קייטנות, לארגן ימי הולדת המשלבים פעילות ספורט ומשחקים ועוד. האתר בטוח מאוד וניתן למצוא בצמוד למתקנים מדריכים המפקחים על הפעילות.  מומלץ ליצור קשר לקבלת מידע, לקביעת מועד לביקור ולהזמנות.

    רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      להזמנת אירוע
      קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה