להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מתחמי נינגה לילדים

    לא הרבה יודעים אבל אחד מהאתגרים הכי כיפיים שנכנסו אל חיינו בשנים האחרונות, הוא לא אחר מאשר אתגר הנינגה שמזמן כבר השתלט על כל יבשת ארצות הברית. ובישראל התוכנית שצברה פופולריות בחמש השנים האחרונות, מצליחה גם היא להביא אל חיינו את הספורט האתגרי והמהנה הזה שנקרא אתגר הנינגה.
    וכיום נוכל למצוא מתחמים רבים של נינגה לילדים וגם למבוגרים, תחת מתחמים שלמים ומעודכנים במכשירים משתנים שיאתגרו לא רק את הזעתותים אלא כל מבוגר באשר הוא. ובבחירה של מתחמים כאלו, מומלץ להגיע אל המומחים בתחום כמו נינגה סיטי.

    מתחמי נינגות לילדים – איך בוחרים ומתי

    פעילויות ספורטיביות הפכו בשנים האחרונות להרבה יותר פופולריות משהיו בעבר, עם זאת השימושים בהם הפכו לרחבים גם כן. אם בעבר משחק קבוצתי כזה או אחר היה נעשה בימים מלאי שמש ובעיקר עד לגיל ההתבגרות, כיום נוכל להנות ממתחם שלם שכולו ספורט אתגרי וחוויתי במקום אחד כמו מתחם נינג'ה לילדים. זאת מכיוון שנוכל להעניק לחברי הקבוצה וגם לילידנו חוויה אתגרית משותפת, לעזור להם לפתח יכולות קוגניטיביות מעולות ולחוות פעולות קבוצתיות וניסיונות הצלחה.

    ובאשר לזמנים בהם נוכל להזמין את ילדינו וחבריהם, ראשית נוכל לבחור חוג בתכיפות של פעם בשבוע או שבועיים, עם קבוצה ייעודית לגיל ילידינו ואימון מדורג ומתאים לכל גיל. בנוסף גם לכך נוכל לערוך ימי הולדת, אירועי בר מצווה ואפילו חגיגות סוף שנה או סתם פעילות מהנה לחגים.

    פעילות מושלמת

    מתחם נינגה לילדים יכול להיות אזור מושלם עבור פריקת אנרגיות של הילדים שלנו, נכון שמרבית הזמן הם מעדיפים את המסכים אך עם מגוון רחב של מתקנים, הפעלה של מגוון שרירים ויכולות מוטוריות הם יוכלו לקבל פעילות מושלמת לכל אירוע. לכן דרבון ילידינו לפעילות ספורטיבית מהנה, כזו שתפעיל את השרירים ואת המוח יחדיו, יכולה להיות מושלמת לכל זמן ומועד.

    ובבחירה כזו היינו רוצים להמליץ לכם להגיע אל המתחם המושלם עבור הילדים שלכם, מתחם נינגה סיטי המציע מגוון רחב של מתקנים שונים ומאתגרים, צוות הדרכה לכל אורך הפעילות ומתחם גם להורים.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה