להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    אתגר הנינגה פארק

    אל מנעד סוגי הספורט השונים שמרביתנו מכירים, הצטרף בשנים האחרונות סגנון חדש וייחודי שאליו התוודענו דרך מסך הטלוויזיה שלנו, והוא לא אחר מאשר אתגר הנינג'ה. אתגר זה גרם לעוד ועוד מקומות להציע את האתגר הטלוויזיוני כדוגמת פארק נינגה, שכיום נוכל למצוא פארק או מתחם עם מתקנים שונים ודומים מהתוכנית בטלוויזיה. מתחמים אלו בחלקם מציעים גם מסלולים שונים לילידים ולבני נוער, כאשר אלו הופכים לפופולריים מאוד בשנים האחרונות וכוללים בין היתר גם חוגים ייעודים ועוד מגוון פעילויות. אך בכדי לבחור מקום מעולה גם לחוגי נינגה וגם לפעילויות שונות, מומלץ על נינגה סיטי.

    נינגה פארק לילדים

    זהו היא לא רק תקופת החגים או חודשי הקיץ הדורשים מכולנו למצוא תעסוקה לילדים, אלא גם הרצון להעשיר אותם ולפתח בהם עוד ועוד כישורים שונים עד שתגיע שעתם לצאת אל העולם הגדול. נינגה פארק יכול להיות פתרון מעולה לכל גיל, גם לבנים וגם לבנות הרוצים להתנסות בעולם המאתגר של הנינגה.
    פעילות זו יכולה להיות מעולה גם לפיתוח יכולות מוטוריות, פיתוח יכולות אתלטיות והכרה שלהם לפחות וכמובן פיתוח של סיבולת לב ריאה.

    ומעל לכל אלו חווית הניצחון או ההפסד הינה דבר קריטי עבור ילדים בגילאים צעירים, שכן חוויות מוצלחות יעודדו אותם להתנסות באתגרים אחרים ושונים בחייהם, וגם במקרים של הפסד היכולת להתמודד עם חוויה כזו תעזור להם לעוד ניסיונות כאלו בהמשך החיים.

    איך לבחור פארק נינגה לילדים?

    ראשית עלינו לדעת כי פארק נינגה מופעל לאורך כל הפעילות לא משנה מה היא, על ידי צוות מדריכים שאינו רק עומד ומשגיח כי הכל עובד כמתוכנן אלא גם אחראי על שלומם של הילדים. לצד זאת חשוב מאוד שנוודא כי המתקנים השונים עומדים בתנאי הבטיחות המחמירים, ולאחר מכן כמובן נוודא כי המתחם אכן מתאים למטרות שלנו בין אם יהיו חוג, פעילות חד פעמית או אירוע חגיגי.

    לכן בחיפוש אחר מתחמים כאלו מומלץ לקצר הליכים ולהגיע אל נינגה סיטי, המציעים מתקנים בטיחותיים ומגוונים לצד שלושה מסלולים על פי רמות קושי וליווי צמוד.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה