להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מבחר פארקים של נינגה לילדים

    אחד מסגנונות הספורט שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר "אתגר הנינגה", המגיע הישר מארצות הברית ומלא מתקנים מאתגרים, המצליחים להקשות על טובי הספורטאים בישראל ובעולם כולו. ולצד זאת הספורט המאתגר הזה הופך גם למאוד פופולרי עבור ילדים ובני נוער, כך שבחיפוש אחר פארק הנינגה לילדים נוכל למצוא מגוון תוצאות שונות. אך בחירת הפארק הנכון לילדים צריכה להיעשות על פי כמה פרמטרים שונים, גם על מנת להבטיח את הכיף עבור הילדים שלנו וגם את בריאותם. ובכל הקשור לבחירה חכמה של פארק לילדים, נינגה סיטי יכולים להיות הבחירה המומלצת עבור מרבית הילדים.

    לבחור נכון את פארק הנינגה המתאים לילדים

    כמובן שאחד מאותם פרמטרים בבחירה של פארק נינגה לילדים הוא כמובן המרחק, מומלץ שנחפש אחר מקום שקרוב אלינו, כך שלא נצטרך לבצע נסיעות ארוכות ומלאות בפקקים. הפרמטר השני ולא פחות חשוב הוא כמובן תקני הבטיחות, שכן מתקני נינגה טובים ומקצועיים אמורים לעמוד בתקני בטיחות מחמירים אשר יבטיחו את שלמות ילדינו עם סיום כל פעילות אתגרית.

    פרמטר נוסף הוא כמובן צוות ההדרכה וכמות המסלולים, בשניהם מומלץ לדעת אילו דרגות קושי קיימים בין המסלולים והיכן ילדינו יוכל להשתבץ ולהפיק את המיטב מכל מסלול. ובנוסף כמובן מומלץ שנדע האם הצוות המקצועי יהיה נוכח ויידע לתת מענה בטיחותי והדרכתי נכון.

    כל מה שנשאר זה להנות

    אך מעבר לכל הפרמטרים פארק נינגה לילדים הוא בעיקר כיף אחד גדול, שם יוכלו הילדים להתנסות בקפיצה, חישוב מרחקים, הכרה בחוזקות האתלטיות שלהם ובעיקר פיתוח יכולות אלו. לכן כל הכיף הזה הוא לא רק מומלץ לילידנו, אלא יכול לתרום להם בעתיד ולעזור להם לחזק את גופם ולגדול בצורה טובה ובריאה יותר. ודווקא בתקופה כזו שבה הפופולריות של המחשבים גבוה משל משחקי המחבואים, שווה לתת ניסיון שכזה לילידנו.

    ובכדי שילידנו באמת יוכלו להנות בצורה מיטבית מאתגר הנינגה, תוכלו לנסות את נינגה סיטי המציעים שלושה מסלולים שונים עם דרגות קושי שנות, לצד פינת קפטריה להורים וצוות מקצועי וליווי אישי.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה