להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מבחר אתגרי נינגה

    בשנים האחרונות אנו מבלים הרבה יותר זמן אל מול המסכים מאשר בחוץ, אם ילדי שנות השמונים והתשעים עוד מתגעגעים בערגה על הימים בהם בילו שעות מחוץ לבית ובין העצים, כיום אתגרי הנינגה מצליחים להוציא את הילדים ובני נוער חזרה אל העולם החיצוני. בפעילות שכזו נוכל להעניק לילידנו הזדמנות מעולה והתנסות במתקני כושר שונים, בפעילויות פיזיות שיוציאו אותם מאזור הנוחות ובעיקר מאזור חוסר הפעילות. ובבחירה של פעילות כזו מהנה לילדכם, מומלץ להגיע אל מקום ערוך ומוכן לקלוט גם אירועים שונים כמו נינג'ה סיטי.

    אתגר הנינגה לכל האירועים

    אתגר הנינגה הפך לפופולרי בעשור האחרון עוד בהיותו תוכנית פופולרית בארצות הברית, אבל עם הזמן אופי המתקנים והמיומנויות הפיזיות שהם דורשים מאיתנו, הפכו לפופולריים לא רק בקרב מתאמנים מקצועיים אלא בקרב חתכים גדולים באוכלוסייה. לכן בחירה של מתחם נינגה עבור ילדכם יכול להיות הזמנות המושלמת גם לחגיגת אירועים שונים, אבל גם בכדי לשלוף אותם מעולם המסכים.

    האתגר יכול להתבצע דרך ימי הולדת, ימי גיבוש ואפילו בת ובר מצווה כאשר כל המשתתפים יוכלו להתחרות אחד בשני, למדוד זמנים ובעיקר להנות ממעל ל40 מכשירים שונים ולהעניק להם חוויה יוצאת דופן וייחודית.
    חשוב לזכור כי בבחירה של מקום אתגרי המציע את אתגרי הנינגה, על המכשירים לעמוד בתווי בטיחות מחמירים.

    כל היתרונות במקום אחד

    גם ילדים נהנים מיתרונות האתגרים של הנינגה, שכן מלבד ההשתתפות והניסיון במכשירים כדוגמת אלו שנוכל למצוא באתגר נינגה, ילדינו יוכלו גם להתגבש יחד עם חבריהם, להנות מליווי מקצועי של צוות הדרכה במקום ובמיוחד להנות מערב מהנה יחד עם החברים שככל הנראה אף אחד ואחת מהם יישכח בקרוב.

    אבל כדי להנות בצורה מושלמת, מקצועית ובטוחה גם עבור ילדיכם וגם עבורכם, מומלץ לבחור במתחם מקצועי שיוכל לא רק לפתח את יכולת הפיזיות של ילידינו אלא גם יעניק ליווי אישי ומקצועי וכמובן יארח אותנו בשמחה ובאדיבות. את כל אלו נוכל למצוא אצל נינגה סיטי בחיפה, שם נוכל להנות ממנעד מתקנים רחב, אנשי צוות מעולים ובעיקר להנות.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב
      נינגה ישראל חיפה

      נינג'ה ישראל חיפה הינו אתר מקצועי ומעולה המיועד לילדים המבקשים להתנסות על מתקנים ספורטיביים מהז'אנר...

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה