להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מסלולים נבחרים בנינג'ה

    ישנם כיום לא מעט פעילויות ספורט שונות ומאתגרות, חלקן מתאימות למרבית האנשים וחלקן מתאימות רק לקבוצות די קטנות באוכלוסייה. אך בשנים האחרונות הצטרפו אל חיינו כמה אתגרי ספורט שונים ובראשם מסלולי נינגה, המוכר בעיקר דרך תוכנית הטלוויזיה נינגה ישראל, המספקת מסלולי מכשולים שונים ומגוונים אשר פועלים על מנעד מטורף של שרירים ויכולות קוגניטיביות. המסלולים האלו כבר עשו מעבר אל העולם האמיתי, שכן כיום נוכל למצוא מגוון רחב של מסלולי נינגה שונים לילדים ולבני נוער. ובחיפוש אחר מסלול שכזה מומלץ להגיע אל נינגה סיטי, המציעה שלושה מסלולי נינגה שונים ו700 מטרים של הנאה וכיף.

     

    מסלולי נינגה לכל הפעילויות

    כאשר אנו מבקשים להעניק לילידנו איזה שהוא אתגר ספורטיבי כזה או אחר, חשוב שנדע כי נצטרך למצוא ספורט שילהיב ויאתגר אותם, בדיוק כמו זה שנוכל למצוא עם מסלול נינגה עבורכם. מסלולים אלו המורכבים ממספר גדול של מתקנים, מאפשרים לילדים לא רק להשתתף באתגרי הספורט ולפתח את היכולות המוטוריות שלהם אלא גם לחוות הצלחה אישית ואפילו הצלחה קבוצתית.

    שכן צבירת חוויות חיוביות בגילאים צעירים הינה חשובה וקריטית להתפתחות הילד, ומלבד כך גם היכולת של הילד וחבריו להתגבש סביב אתגר ספורט הופכת את החברות לקרובה יותר ומגבשת הרבה יותר. ובזכות כל אלו אתגר מסלול הנינגה יכול להתאים לכל אירוע, בין אם יום הולדת, בר מצווה או אפילו פעילות באחת מחופשות החגים.

     

    התאמות דרושות

    מסלולי נינגה הינם מסלולים מורכב מלא מעט מכשולים שונים, אך לצד הפופולריות נעשתה בשנים האחרונות גם התאמה גדולה בין המכשירים בתוכנית הטלוויזיה לבין אלו עבור הילדים. לכן גם בבחירה של מסלול לילדים חשוב שנדע כי המסלולים מותאמים עבורם, עם זאת מומלץ שנוודא כי המתקנים השונים אכן עומדים בתנאי הבטיחות המחמירים.

    ובאשר לחיפוש אחר מקום לחגוג עבור ילדכם או אפילו מציאת חוג ספורט אתגרי ומעניין עבורו, תוכלו להגיע אל נינגה סיטי שם תוכלו להנות ממנעד רחב של מתקנים שונים ומגוונים, אזורי המתנה להורים וחוגי נינגה לכל הגילאים עם ליווי מקצועי.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה