להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מסלולים נבחרים לילדים

    אחת התוכניות שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות היא לא אחרת מאשר אתגר הנינגה, בו מתחרים ספורטאים מעולמות הספורט השונים ומראים שילוב של פעולות קוגניטיביות, פעולות כוח שונות ועוד יכולות שונות המגיעות לידי ביטוי באתגר זה. אך לצד התפתחות התוכנית וההמשכיות לה היא זוכה בטלוויזיה, בחמש השנים האחרונות נוכל גם אנחנו להנות ממסלולי מאתגרים לילדים וגם למבוגרים. בין אם הילדים שלנו מבקשים לבצע פעילות ספורט אתגרית או סתם כזו "היוצאת מהקופסה". לכן כאשר נבקש לבחור עבור ילידנו איזה שהוא ספורט אתגרי, מומלץ שנבחר דווקא בניגנה סיטי המציעים מעל לארבעים מתקנים שונים ומאתגרים גם לילדים וגם עבורכם.

    מסלולי נינגה לילדים – כל הכיף שצריך

    ישנם לא מעט פעילויות ספורטיביות נחמדות עבור ילדיכם, חלק לא קטן מהם הם כבר חווה בבתי הספר או במתנסים, לכן בכדי להעניק להם חוויה ספורטיבית וייחודית נוכל לקחת אותם אל מסלולי נינגה לילדים.
    במסלולים אלו יוכלו לחוות הצלחה אישית, הצלחה קבוצתית, הפעלת כישורים קוגניטיביים שונים  ועד פיתוח קורדינאציה ויצירתיות. הבחירה הזו יכול להיות עבור קבוצת חברים קטנה, עבור ציון מאורע לכל הילדים או פשוט להגיע איתם באחת מחופשות החגים.

     

    אבל מלבד ערב חוויתי וחד פעמים נוכל להעניק לילידנו אפילו חוג נינג'ה, בו יוכל להתאמן לצד אחד עשר מתאמנים בני גילו, להתנסות בצורה קבועה ומתכונת חד שבועית או דו שבועית ובעיקר להנות ולפתח את כישורי הנינגה שלהם.

    לא רק לילידם

    את מסלולים אלו ככל הנראה רוב המבוגרים יתקשו לבצע מהתחלה ועד הסוף, לכן במתחמים כאלו תוכלו למצוא לעצמכם את הפינה השקטה עם כוס הקפה ועוגה, לצפות בילדכם או להבדיל להקים את עמדת הכיבוד עבורם ועבור חבריהם. לכן גם אם אנו לא נוכל לחוות יחד איתם את הפעילות על המתקנים, אנו נוכל לצפות בהם ולוודא כי הם מתחילים ומסיימים כל מסלול בבטחה.

    ובבחירה של חוג אחר הצהרים בדמות מסלולי נינגה או פשוט בציון אירוע עבורם מומלץ לבחור דווקא במומחים כמו נינגה סיטי, המציעים מעל לארבעים מתקנים וכמובן אזור המתנה להורים.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה