להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    נינגה בחיפה עבור ילדי ישראל

    בבילויי משפחתי העדיפות היא לבילוי משותף עבור כל בני המשפחה, אותו הדבר כאשר אנו מבקשים לחגוג לילידנו מסיבת יום הולדת ואפילו בתכנון של בר מצווה או בת המצווה. מאורעות אלו זקוקים לא פעם לאיזה שהוא "רענון" בקונספט ולעיתים גם במטרות וסוג של השתתפות, לכן נינגה ישראל בחיפה יכול להוות בהחלט אירוע מעניין וזכור למשך זמן לא קצר. הרי כמה ילדים חוגגים בר מצווה בזמן שהם מתחרים עם חבריהם? ובכדי לחגוג בצורה המושלמת והמלאה ביותר, מומלץ להגיע אל נינגה סיטי המציעים מגוון רחב של מכשירים הכוללים כדורים, סטאפרים, עמודי תלייה שונים וקירות טיפוס מטורפים.

    נינגה ישראל לילדים בחיפה-פתרון לכל מסיבה

    קונספט של ימי הולדת יכולים בהחלט לשעמם, הרי לא מדובר רק בחתיכת עוגה, מוזיקה וברקע הורים מלרלרים, אלא במסיבה המיועדת עבור הילדים. לכן נינגה ישראל לילדים בחיפה יכול להיות הפתרון הכי מדויק לכל מסיבה ואירוע לילדים. ראשית כי כ-ל הילדים יוכלו להיות עסוקים בתחרויות השונות, אין צורך להשכיר ליצן, חברת הפעלה או כל פתרון שכבר הפך למשעמם.

    שנית מסיבות כאלו גם קצובות בזמן, עם סיום הפעילות מרבית המשתתפים יתעייפו ויוכלו להגיע אל זמן האוכל. כך נוכל לא רק לחסוך מסיבה ולכלוך בכל הבית או המקום שנזכיר, אלא אפילו לתזמן את הבאת הכיבוד עם סיום התחרויות בין הילדים.

    לא רק כיף, גם בריא

    אבל למסיבות כאלו יש גם צדדים בריאותיים, שכן אתגר נינגה יכול להיות מועיל גם לפאן המנטלי, בו ילדים יכולים להתמודד עם כישלון ועם היכולת להתמודד איתו. מלבד זאת ספורט אתגרי זה מקנה להם גם ערכים של תחרות בין חבריהם, שכן ערך זה חשוב לא רק לשכבת הגיל שלהם אלא גם להתפתחות האישית שלהם. ובנוסף לכל אלו, אתגר הנינגה יעזור גם בפיתוח יכולות מוטוריות וקוגניטיביות.

    וכשאנו מבקשים לבחור מקום שיוכל להעניק לנו את המעטפת המושלמת לאירוע ולספורט אתגרי לילדים מומלץ שנבחר ב נינגה סיטי המציעה מתחם מושלם לכל מאורע ומסיבה שרק נבקש לחגוג.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב
      מגוון חוגים לילדים

      בשנים האחרונות אל המסך שלנו עשה עלייה אורח מיוחד מארצות הברית, האורח הזה הוא ממש...

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה