להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מתחם נינג'ה סיטי – חוויה לכל המשפחה

    כאשר אנחנו מחפשים בילוי לילדים שלנו, אנחנו מעדיפים לבחור במקום המתאים לכלל בני המשפחה. במשפחות רבות יש ילדים בגילאים שונים, והבילוי האידיאלי הוא במקום שיספק לנו שלל חוויות המתאימות לכל אחד מבני המשפחה. אנחנו במתחם נינג'ה סיטי חשבנו עבורכם על הכול, תוך ששמנו את הילדים במרכז החשיבה אך הענקנו פינה נוחה ומתאימה גם להורים הממתינים לילדים בזמן הפעילות. 

    השגחה צמודה גם מרחוק

    אנחנו בנינג'ה סיטי מבינים כי להורים חשובה מאוד ההשגחה הצמוד על ילדיהם, ועם זאת חשוב לנו כי להורים יהיה נוח לבלות במתחם, כך שלא יזרזו את הילדים לסיים את הפעילות האהובה עליהם, לכן תכננו בקפידה את המקום, כך שכולם ירגישו בנוח. אזור ההמתנה להורים נמצא ממש במרכז, כשהמכשולים מסודרים בצורת ח' מסביב, וההורים יכולים לראות ממקום מושבם בכל רגע נתון, היכן נמצא ילדיהם. בסמוך למקום המתנת ההורים סידרנו לילדים הקטנים בגילאי שנה עד ארבע שאינם יכולים בשל גילם להשתמש במתקנים, מקום המיועד אך ורק להם למשחק ובילוי, כך שבעצם קיים במתחם מענה שוטף לכל אחד מבני המשפחה. 

    מתחם רב תכליתי

    בדרך כלל בזמן בילוי משפחתי האורך מספר שעות, הילדים מבקשים לעשות הפסקה ולאכול. הדבר קורה בעיקר כאשר עוסקים בפעילות גופנית, וחייבים להחזיר אנרגיה לגוף. על מנת שלא תיסחבו עם אוכל ותסרבלו את היציאה מהבית, דאגנו לכם למתחם קפיטריה שיתאים לצרכי כל המשפחה, החל מקפה להורים בזמן ההמתנה, דרך נשנושים ועד ארוחות קלות לילדים ושאר בני המשפחה. כך בעצם תוכלו לחסוך לעצמכם את כל ההכנה, או ההוצאה היקרה של ללכת למסעדה עם כל המשפחה בתום הבילוי במתחם. במתחם הנינג'ה יתקיימו חוגים שונים אליהם תוכלו להירשם באתר שלנו או במקום. החוגים יהיו מותאמים לכל הגילאים והרמות, תוך הקפדה על הדרכה נכונה ובטיחותית על ידי הצוות המקצועי שלנו. שווה לעקוב אחרינו.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב
      נינגה ישראל חיפה

      נינג'ה ישראל חיפה הינו אתר מקצועי ומעולה המיועד לילדים המבקשים להתנסות על מתקנים ספורטיביים מהז'אנר...

      מתחם אתגר הנינגה

      ישנם כיום סוגים רבים של סגנונות ספורט אתגרי, חלקם מתקיימים במים חלקם על הקרקע וחלק...

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה