להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מתחם נינג'ה סיטי – מקום להשראה חווייתית

    הילדים שלנו אוהבים מאוד לשחק ולבלות, לנו כהורים חשוב שחוץ מהנאה הבילוי יקנה להם ערך מוסף, שמירה על ערכים ובנוסף גם העלאה במקדם הביטחון העצמי. אצלנו בנינג'ה סיטי, חושבים ערכים, חושבים העצמה אישית וחושבים בראש ובראשונה על הילד שלכם. לנו חשוב ליצור השראה דרך הנאה ואתגר וזו לא קלישאה, אנחנו מעוניינים שתוך החוויה שהילד עובר במתחם, הוא יקבל השראה, יעצים את היכולות שלו ויבין שהשמיים הם הגבול ומה שחשב שהוא לא מסוגל, הוא יצליח בו בגדול וישאף להתקדם ולכבוש בבטחה שיאים חדשים. 

    אני יכול ואני אצליח

    הילדים שלנו מחפשים דוגמא והשראה כמעט בכל מקום אפשרי, בין אם זה מההורים, החברים, דמויות מתוכניות טלוויזיה, ועוד. הם אוהבים להיות מאותגרים, וכשהם לא מצליחים הם סובלים מתסכול רב, אשר יכול לגרום להפנמה והסתגרות. אצלנו במתחם נינג'ה סיטי חרטנו על דגלנו לקדם ולהעצים את הילדים שמגיעים אלינו לבילוי. זה טבעי כי לילד יש חשש ממתקן מסוים, אך אנו במתחם, נסייע לילד להתגבר על כל הקשיים והמעצורים, נעניק לו את כל הביטחון והכלים הדרושים על מנת שיוכל להתמודד עם כל אתגר ויצליח לשבור את השיאים של עצמו. המקום נבנה וצויד באופן בו הילד יוכל להרגיש ביטחון רב, בהתמודדות עם אתגרי הנינג'ה, ואף הגדלנו לעשות ודאגנו לחצי מיליון כדורים לבנים, שיבין שברגע שהוא נופל, לא יאונה לו כל רע, הוא נוחת על מצע נוח ובטוח.

    יד ביד עם הילד

    הצוות שלנו שהוכשר בדיוק למטרה זו, ילווה את ילדכם בכל שלב ובכל מתקן אליו יגיע. גם ילד שמגיע עם חוסר ביטחון, וחושב שאולי הוא לא יצליח לעבור את השלב, יקבל את כל הסיוע הפיסי והמנטלי על מנת לצלוח את האתגר, ולהבין כי הוא יכול למרות הכול. חשוב לנו כי הילדים יהיו ממוקדי מטרה, ולכן גם יצרנו עבורם צמיד סטופר ייחודי בעזרתו יוכלו לראות את קצב ההתקדמות שלהם, בכל עת.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה