להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    פארק נינגה ישראל בחיפה

    החגים מתקרבים וגם אתם מחפשים אחר איזה שהיא פעילות שתהיה מתאימה לכל המשפחה? כזו שתאתגר לא רק אתכם כהורים אלא גם את הילדים שלכם? הפעילות הכי חמה לקיץ הקרוב היא ללא ספק נינגה ישראל חיפה, המאפשרת לא רק לא תושבי הצפון הרחוקים אלא לכל האוכלוסייה להשתלב אל אחד ממסלולי המכשולים ולהתחרות יחד או לחוד, בזמן החגים או באחד מסופי השבוע. פעילות זו יכול להיות מתאימה למגוון מועדים וזמנים, גם עבור פעילות בתור פעילות לילדים וגם בתור פעילות משפחתית. ואם עוד לא מצאתם את המקום המושלם, הרשו לנו להמליץ לכם על נינגה סיטי המחזיקים במעל לשבע מאות מטרים של נינגה אתגרי.

    פארק נינגה בחיפה – כל הכיף שצריך

    אם כבר החלטתם על בחירה בנינגה ישראל חיפה לקראת החג או החופשה המתקרבת, דעו לכם שתוכלו להנות ממגוון קירות שונים, החל משיפועים שונים, הפוכים ומהופכים ומעוגלים ודרך עוד מתקנים שונים כמו גלגלים ענקיים, סטאפרים ועוד אלמנטים תלויים אחרים. בכל אלו תוכלו להתחרות עם בני המשפחה, עם החברים או אפילו לבד ולבלות את זמן החופשה שלכם בצורה הכי מהנה כיפית וכמובן מעייפת.

    כי במתחם זה נוכל גם רק ללוות את ילידינו ולהנות מכוס קפה טובה, לצפות בהם לאורך כל המסלול ואפילו לעודד אותם ולתת להם טיפים בזמן האתגרים. אך מעל לכל נוכל לבלות יחד בצורה משפחתית ומהנה, בין אם אנו מתחרים בזמנים או בבני המשפחה ובין אם אנו בוחרים לשתות כוס קפה.

    ולא רק לאתגרי נינגה

    במתחם נינגה בחיפה נוכל להנות לא רק מאתגרי נינגה שונים לנו ולילדים, אלא גם מאזור מנוחה ופיקניק הכולל גם אזור למשחקי חברה שונים. כך שגם שאר הילדים יוכלו להנות במקרים שיגיעו ולא ירצו להשתתף וגם אנחנו נוכל לחגוג או לציין מאורעות שונים כמו ימי הולדת, בר מצווה או סתם ערב כיפים לכל המשפחה.

    ובבחירה שכזו ובמיוחד בעיר כמו חיפה, מומלץ להגיע לנינגה סיטי המציעים מתקני אתגרים שונים ומאתגרים במיוחד עם צוות מקצועי שילווה אותנו לאורך כל האתגר.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה