להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    מתחם נינג'ה סיטי – מהמתקדמים בתחום

    קיימים לא מעט מקומות פעילות ובילוי לילדים, לכן חשבנו כיצד אנו במתחם נינג'ה סיטי, נוכל להעניק לכם ערך מוסף, הן מבחינת המתקנים והן מבחינת חווית המשתמש. בבואנו לתכנן את המתם ואת הציוד בו, חיפשנו את כל החידושים בתחום, והשקענו מחשבה רבה בבחירת כל מתקן ומתקן. המתכננים שלנו בנו עבורכם שלושה מסלולי התמודדות, כחול – מסלול קל, צהוב- מסלול בינוני וכתום – מסלול קשה. בכל מסלול דאגנו לאתגרים המובילים, שכל ילד רוצה להתנסות בהם. כ 40 מכשולים שונים נמצאים בשטח המתחם, כאשר כל מתקן מיוחד בפני עצמו, ועומד בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר בעולם. הציוד מתקדם ועומד בכל תקני הבטיחות הקיימים, תוך שאנו מקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום.  

    עוקבים אחר הישגי הילדים

    הילדים שלכם הם הדבר החשוב לנו ביותר, ואנו רוצים לאתגר אותם בכל פעם מחדש. לכן דאגנו לציוד המתקדם ביותר עבורם, וציידנו את המקום בצמידי סטופר מיוחדים, אשר עוקבים אחר ההתקדמות של הילדים, לאורך זמן הפעילות שלהם, ואת התוצאות ניתן לראות במערכת ממוחשבת. את הצמיד המיוחד ניתן לרכוש באופן חד פעמי במתחם, והוא נשאר אצל הילד. בכל פעם שהילד מגיע למתחם עם הצמיד, הוא ידע היכן הפסיק, מה השיאים שרכש לעצמו, ובעצם יוכל בכל זמן נתון, לשבור את השיאים וההתקדמות של עצמו. דבר זה מקנה לילד את כל הביטחון העצמי הנדרש לו, וגורם לו בכל פעם לאתגר את עצמו מחדש. 500 אלף כדורים לבנים שעוד לא ראיתם בשום מקום, נמצאים במתחם וזאת על מתת להקנות לילדים ביטחון בהתמודדות עם האתגרים השונים, עד להשגת נחיתה רכה והצלחה.

    מה שילדים אוהבים

    אחד מהמתקנים הכי מבוקשים שלנו, שהילדים לא מוותרים עליו זה מכשיר הסווינג. מדובר על מכשיר בו מתבצעים נדנודים מסוגים שונים, אהוב מאוד על הילדים, ומאתגר אותם בצורה יוצאת דופן, הצוות המקצועי שלנו מלווה אותם לאורך המסלול, תוך קבלת הסבר על כל אתגר ואתגר.

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה