להזמנת אירוע

מחפשים פעילות אתגרית לילדים?

מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם שם

    קייטנה רק אצלנו בנינג'ה סיטי

    קייטנת נינג'ה סיטי, הילדים שלכם לא ירצו לחזור הביתה! בשנים האחרונות, הילדים כבר פחות מתלהבים ללכת לקייטנה, ואכן למורת רוחם של ההורים ניתן להבחין כי פחות ילדים נרשמים בחופשים לקייטנות. הסיבות לכך הן מגוונות חלקן בשל הפעילויות בקייטנות שלכאורה כבר לא מעניינות אותם, אותן פעילויות סטנדרטיות כמו טיולים, בריכה, הפעלות שונות שחוזרות על עצמן כל שנה ועוד. השנה, הבאנו אליכם את מתחם הנינג'ה הגדול בצפון שיעניק לילד שלכם חווית קייטנה שונה ממה שהכיר, שהוא יחכה להגיע אליה בכל בוקר.

    מתחם הנינג'ה שלנו מתפרס על 700 מטר הכוללים שלושה מסלולים בדרגות קושי שונות וכ 40 מכשולים מהטובים בתחום, העומדים בתקנים בינלאומיים. הילדים יקבלו תכנית פעילות יומיומית מלאה הכוללת אתגרים בהתאמתה אישית לכל שכבת גיל, הדרכה וליווי צמוד של אנשי הצוות שלנו המומחים בעבודה עם ילדים. 

    חוויה עם ערך חינוכי 

    אצלנו במתחם נינג'ה סיטי, הילדים זוכים לחוויות חינוכיות ולהעצמה אישית, פרט לפעילות הנינג'ה הייחודית שהם מקבלים. אנו מודעים לכך שכל ילד הוא בעל סף רגישות שונה, כל יחד בעל ביטחון עצמי שונה ויכולות שונות. אנו מכירים את העובדה שהילדים מעוניינים לפרוץ את הגבולות של עצמם אך לא תמיד יכולים זאת. לכן אנו בנינג'ה סיטי, מלמדים את הילדים בעזרת הכלים שברשותנו, להעלות את רמת הביטחון העצמי, להבין שלכל אחד יש את היכולות שלו, את הזמן שלו, ובכך אנו בעצם נותנים לכל ילד להתקדם בקצב שלו. 

    צוות מנוסה וביטחון

    הצוות שלנו מנוסה בעבודה עם ילדים. כל אחד מחברי הצוות עבר הכשרה ובדיקות התאמה והוא יודע בדיוק כיצד לגרום לילדים להרגשת נוחות, הענקת ביטחון ויכולת התמודדות עם גם המכשולים הקשים במקום, בדיוק כמו שבחיים האמתיים. 

    קייטנת נינג'ה סיטי, תנוי לילדים לחוות!

     

    מחפשים מקום מגניב לחגוג יומולדת?

    מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

      היתרונות שלנו

      צוות רציני
      אדיב ומקצועי

      מיועד
      לגילאים 5+

      ג'ימבורי לקטנטנים
      לגילאים 4 - 1

      קפיטריה
      מפנקת 

      מערכת חוגים
      מותאמת אישית לכל ילד

      חגיגות ימי הולדת
      ואירועים במתחם

      המסלולים אצלנו ב
      מסלולים נבחרים לילדים

      אחת התוכניות שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות היא לא אחרת מאשר אתגר הנינגה, בו מתחרים ספורטאים...

      רוצים שהילד שלכם יהפוך לנינג’ה?

      מלאו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם

        להזמנת אירוע
        קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה